• Rehabilitace a léčba za pomoci elektrické energie spočívá ve využívání různých typů a forem elektrických proudů a elektromagnetického pole. Mezi nejvyužívanější patří například Galvanický proud či Tens proud. Pro elektroléčbu slouží přístroj BTL-4825S PREMIUM. Využívá se zejména pro svalovou regeneraci, u hematomů, pohmožděnin a jizev, ale také v případě následujících problémů:
    • Epikondylitida

Tzv. tenisový nebo golfový loket je onemocněním šlach, které je zapříčiněno jednostranným zatěžováním paže například při sportu, zahradničení a dalších manuálních činnostech.

• Artritida

Revmatická artritida neboli revma je onemocnění imunitního systému, které vedle kloubů napadá i další orgány. Projevuje se zejména bolestí a tuhostí kloubů, otoky a postupně i vyčerpáním, horečkou či chudokrevností a dlouhým hojením zraněný kloubů.

• Artróza

Artróza zasahuje celý kloub, mění rozsah jeho pohybu a způsobuje ochabování vazů a svalů. Může se dotknout jakéhokoli z více než 100 kloubů v lidském těle.

• Plantární fasciitida

Plantární fasciitida, jedno z nejčastějších ortopedických onemocnění, se projevuje bolestí paty a chodidel. Mezi příčiny se řadí například přílišná zátěž.

• Bechtěrevova nemoc

Toto chronické onemocnění se projevuje především ztuhlostí a silnou bolestí dolní části páteře, horší ohebností zad, bolestí hrudníku, únavou, ale často také zánětem a otoky kloubů.

• Burzitida

Zánět kloubní bursy, tzv. tíhového váčku, se manifestuje zejména bolestí při pohybu šlach či kloubů, zarudnutím nebo dokonce teplotami. Mezi některé z příčin se řadí například přílišné přetížení, nevhodný opakující se pohyb, zranění, či dlouhodobá nemoc jako například revma.

• Distorze

Distorze neboli podvrtnutí nastává v momentě, kdy překročíme přirozený rozsah pohybu daného kloubu (především přílišným tlakem na kloub). Důsledkem podvrtnutí je otok, omezení pohybu, ale také bolestivý hematom.

• Dupuytrenova kontraktura

Dupuytrenova kontraktura postihuje lidskou ruku a viditelně se projevuje především na dlani a prstech. Projevuje se postupně deformitami kůže a následně poškozením svalových vláken v kloubech a celých prstech či dlaních.

• Myalgie

Bolest svalstva způsobená zejména nadměrnou fyzickou aktivitou či virovým onemocněním.

• A dalších