Sirio
  • Přístroj nazvaný SIRIO slouží k léčbě a rehabilitaci za pomoci nízkofrekvenčního ultrazvuku. Tento typ přístrojové rehabilitace doporučujeme využít obzvláště v případě, že vás trápí některý z těchto problémů:
    • Poranění pohybového ústrojí
    • Degenerativní artróza

Artróza zasahuje celý kloub, mění rozsah jeho pohybu a způsobuje ochabování vazů a svalů. Může se dotknout jakéhokoli z více než 100 kloubů v lidském těle.

• Patní ostruha

Patní ostruha může vzniknout při dlouhodobém a opakovaném zatěžování nohy, například chůzí či během, ale i nošením nevhodné obuvi či na základě úrazu.

• Syndrom zmrzlého ramene

Syndrom zmrzlého ramene způsobuje bolest a ztuhlost v oblasti ramenního kloubu. Příčinou bolesti je zánět kloubního pouzdra a okolí.

• Syndrom karpálního tunelu

Syndrom karpálního tunelu zpravidla vzniká při stereotypní práci či při dlouhodobém přetěžování zápěstí. Příznaky sahají od brnění, přes bolest prstů a ruky, až po celkovou ochablost.

• Plantární fasciitida

Plantární fasciitida, jedno z nejčastějších ortopedických onemocnění, se projevuje bolestí paty a chodidel. Mezi příčiny se řadí například přílišná zátěž.

• Revmatická artritida

Revma je onemocnění imunitního systému, které vedle kloubů napadá i další orgány. Projevuje se zejména bolestí a tuhostí kloubů, otoky a postupně i vyčerpáním, horečkou či chudokrevností a dlouhým hojením zraněný kloubů.

• Urychlení poúrazové rehabilitace
  • A další
  • Při využití SIRIO dochází k lepšímu prokrvení, snižování otoků, zrychlování činnosti buněk a případně také k potlačování vznikajících zánětů.