Infuzní terapie

Infuzní terapie je léčba, kdy pacientovi podáváme nitrožilně různé infuzní roztoky pro to, abychom docílili uzdravení nebo zlepšení zdravotního stavu pacienta. Infuzní terapii využíváme nejen k léčebným účelům, ale i v rámci prevence. Je to efektivní a rychlý způsob, jak tělu doplnit vitaminy, antioxidanty a stopové prvky důležité pro metabolismus člověka.

Aplikace trvá 35-40 minut

Vitalita - vitamin C

Infuze vitamínu C, která má výborné antioxidační účinky pro náš imunitní systém. Pozitivně ovlivňuje prevenci a léčbu infekcí, přispívá ke správnému hojení ran, pomáhá při únavě.

Energie

Vitamínová infuze ve které jsou obsaženy především vitamíny skupiny B. Tedy vitamin B1, vitamin B2, vitamin B3, vitamin B5, vitamin B6, vitamin B7, vitamin B9, vitamin B12 a také vitamin C. Podporuje správné fungování těla. Má pozitivní účinky na fyzickou i psychickou stránku organizmu.

Antistres

Infuze je kombinací vitamínu skupiny B, minerálů a velké dávky vitamínu C. Celkově zklidňuje organizmus, uvolňuje napětí a stres, zlepšuje paměť a regeneruje nervovou soustavu.

Antiaging

Infuze plná antioxidantů a vitamínů pro podporu tvorby kolagenu, která zpomaluje stárnutí a zjemňuje vrásky. Působí protizánětlivě a tímto podporuje hojení akné.

Infuze Magnézium

Infuze s hořčíkem příznivě působí na nervový i svalový systém. Zabraňuje vzniku křečí, pomáhá při svalovém napětí, bolestem zad a při bolestivé menstruaci. Přispívá ke snížení napětí a stresu. Reguluje krevní tlak, hladinu cholesterolu i funkci štítné žlázy.

H- směs

Infuzní terapie zaměřená na léčbu bolestivých onemocnění pohybového aparátu. Indikována pouze lékařem.

Infuze Vitafit

Infuze vitaminu C doplněnou hořčíkem je účinnou prevencí při únavě, stresu a fyzické zátěži. Má pozitivní léčebné účinky při léčbě infekcí a dalších onemocnění. Výrazně posiluje imunitní, nervový a svalový systém.

Infuze Multivitamín

Infuze je kombinací vysoké dávky Vitamínu C a komplexního balíčku vitamínů obsahující vitamíny sk. B., antioxidanty a minerály. Zajistí komplexní podporu organismu jako prevence nachlazení, chřipky a k posílení vlastní imunity.