Pokud netrpíte akutními bolestmi můžete si u nás dopřát odpočinek a regeneraci ve formě masáží. Masáž je velmi účinným prostředkem k léčení, zmírnění  nebo potlačení bolestí. Je velmi přínosným doplňkem v péči o pohybový aparát. Při masáži dochází k uvolnění měkkých tkání a do krevního oběhu jsou vylučovány některé hormony, díky čemuž se budete cítit uvolněně a příjemně.

Klasická masáž

Uvolňuje celé tělo, odstraňuje únavu, ochablost a ztuhlost. Má příznivý vliv na krevní oběhový systém, pozitivně ovlivňuje psychiku člověka, odbourává stres a nespavost

Pomáhá při bolestech zad, po operacích a úrazech a při revmatických onemocněních.

Lymfatická masáž

Je jemná masážní technika, která podporuje přirozenou funkci lymfatického systému.

Napomáhá odstranit škodlivé látky z našeho těla a podporuje obranyschopnost organismu. Masíruje se podkoží, kde lymfa proudí.

Sportovní

Vychází z klasické masáže. Masér používá rychlejší hmaty a silnější tlak, tak aby důkladně propracoval svaly včetně hlubších vrstev. Zvýší se tím prokrvení ve svalech, které napomáhá odplavování škodlivých látek. Jejím hlavním cílem je příprava svalů na následné zatížení před i po výkonu.

Reflexní

Reflexní masáž působí především na úrovni nervové. Při reflexní masáži se fyzioterapeut snaží o odstranění všech reflexně vzniklých změn ve tkáních. Pracuje s reflexními body, které se nacházejí na celém těle. Provádí se na sucho, bez použití masážních prostředků, hmaty jsou prováděny pomalu.