Infuzní terapie

Akutní, ale i chronické bolesti mohou postihnout člověka v jakémkoliv období života a vyřadit z provozu i zdatného jedince. Řešením může být infuzní terapie, která místo syntetických kortikoidů vpravuje do těla směs léků pomáhajících od bolesti a na uvolnění svalstva, které účinně působí přímo v místě. Velmi důležité je nastavit správný druh terapie. K tomu slouží tým našich odborníků, který nastaví terapii na míru individuálním potřebám.

Vitamín C

Vitamín C je důležitou podpůrnou složkou imunitního systému každého z nás. Tělo si ho však neumí vyrobit samo, a proto ho přijímá v určitých potravinách – především v ovoci a zelenině. Při zvýšené psychické nebo fyzické zátěži, stresu či nemoci se jeho potřeba pro organismus ještě zvyšuje. Je tedy možné ho podávat infuzní cestou a tím imunitu posílit pořádnou dávkou na delší dobu.

Infuzní léčba vitamínem C je vhodná pro všechny, kdo trpí jeho nedostatkem. Pro ty, kteří pociťují častou únavu, trpí neschopností koncentrace nebo vysokou psychickou zátěží a jsou vystaveni nadměrnému stresu. Stejně tak je vhodná i pro pacienty s alergiemi, revmatickými chorobami nebo autoimunitními onemocněními, například Crohnovou chorobou.

• Prevence zdraví – posílení imunity lidského těla
  • Bezbolestná procedura na 30 minut

Multivitamin

Multivitaminová infuze obsahuje větší koncentraci pro tělo důležitých látek, jako je například Vitamín A, D3 a celé spektrum Vitamínů B (B1, B3, B12). Vitamínová bomba stimuluje imunitu a posiluje obranyschopnost organismu, díky níž je člověk lépe chráněn vůči virům. Dále podporuje celkovou psychickou i fyzickou pohodu. Koktejl s příměsí vápníku a hořčíku ocení především sportovci s nadměrnou fyzickou zátěží, lidé s náročnou prací či pacienti po úrazech.

• Bezbolestná a velmi rychlá aplikace trvající 20 až 30 minut